„Aldi“ i „Lidl“ ruše britansku „veliku četvorku“

made-in-germany-rs-aldi-lidl

Britanski lanci supermarketa „Sejnsberi“, „Asda“, „Morisons“ i „Tesko“, poznati kao „velika četvorka“, sve očiglednije gube bitku za mušterije i profit od strane jeftinijih nemačkih lanaca „Aldi“ i „Lidl“.

Kako piše britanski „Independent“, u 12-nedeljnom periodu po prvi put je u poslednjih 20 godina zabeležen pad prodaje u supermarketima u odnosu na prošlu godinu. Za pad prodaje u visini 0,2 procenta zaslužni su supermarketi „Aldi“ i „Lidl“, koji su zabeležili značajan rast svoje prodaje, prenosi „B92“.

„Tesko“ lanac megamarketa, koji u poslednje vreme ima i sudskih problema, zabeležio je pad svoje prodaje od 3,7 posto, dok je prodaja u „Morisons“ i „Sejnsberi“ megamarketima pala za 3,3 i 2,5 posto. Britanski list navodi da su najveći deo mušterija preuzeli jeftiniji lanci, zbog čega „Morisons“ najavljuje da će „uskoro imati cene iste kao i „Aldi“ i „Lidl“ supermarketi“.

Sa druge strane, „Aldi“ je povećao svoju prodaju za impresivnih 25,5 procenata, a „Lidl“ za veoma solidnih 16,8 posto, dok analitičari tvrde da je u Britaniji, u prethodna tri meseca, svaki drugi potrošač posetio radnju jedne od ove dve trgovinske kompanije iz Nemačke.

Kompanija „Lidl“ u poslednjih godinu dana uveliko najavljuje dolazak na tržište Srbije. Ovaj nemački trgovinski lanac već je kupio zemljišne parcele u više naših gradova, a kada će zaista i biti na raspolaganju ovdašnjim potrošačima, ostaje nam da vidimo.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор