Na Međunarodnom sajmu prehrambene industrije ANUGA, koji se od 9. do 13. oktobra održava u Kelnu, predstavljaju se i srpski proizvodi poput meda, džemova i slatkiša, sokova, vina i rakija, čuvenog ajvara, sušenog i liofilizovanog voća, dečije hrane, mlečnih proizvoda…
Domaće kompanije, uz podršku Privredne komore Srbije (PKS) i Razvojne agencije Srbije (RAS), po sedmi put promovišu u Kelnu svoju izvoznu ponudu na dva nacionalna sajamska štanda – jednom za proizvođače gotovih proizvoda, a na drugom za prerađivače smrznutih proizvoda, javlja eKapija.
Na nacionalnom štandu gotovih proizvoda nalazi se 14 naših firmi: Cmana Krnjevo; Zdravo Organik Selenča; Interfood 60 Čačak; Natura Gusto Paraćin; BG Produkt 1996 Kruševac; Mlekara Šabac; Budimka Požega; Van Drunen Farms Europa Banatsko Karađorđevo; Sanum Per Fructus Kragujevac; Vino Kalem Velika Drenova; Fabrika dečije hrane Dobanovci; Flama Fructis Jazak; Medela Vrbas; Tisacoop Kanjiža.
Na drugom našem štandu predstavlja se 13 kompanija ponudom smrznutog voća i povrća: PIK Bečej, Frikom Beograd; ITN Grup Zemun; Voćar Svilajnac; Master Fruit Beograd; Masli Leskovac; Friglo Sutjeska; Frigo-Paun Požega; Euro Frigo Požega; Laki Arilje; Sweet House Exclusive Sopot; Mirax Agrar Beograd; BMN Malinas Požega.
– Cilj nastupa naše privrede na ovom najvećem prehrambnom sajmu u Evropi jeste promocija i povećanje izvoza iz Srbije na tržište Nemačke i cele Evropske Unije. Ovogodišnja ANUGA se održava u hibridnom formatu, koji podrazumeva učešće izlagača na sajmu uživo, ali i na digitalnoj platformi Anuga@home, koja će biti aktivna do kraja godine i služiće kao jedinstvena mreža za povezivanje svih izlagača i posetilaca sajma – objašnjava Zorana Delić iz PKS.
Prema njenim rečima, ova manifestacija pruža mogućnosti srpskim kompanijama da se upoznaju sa novim proizvodima, tehnologijama i svetskim trendovima u prehrambenoj industriji, da upoznaju nove dobavljače za evropsko i druga inostrana tržišta i sagledaju svoju poziciju u odnosu na tržišnu utakmicu i konkurenciju.
Tokom pet dana trajanja sajma biće predstavljene sve svetske inovacije, najnoviji trendovi u industriji hrane, zanimljive činjenice o budućnosti prehrambene industrije. Manje šećera, manje veštačkih sastojaka, zamenska mesa i alternativni proteini, super hrana, bez glutena, korišćenje drevnih žitarica i više biljnih i prirodnih aroma, samo su neki od trendova o kojima će se više čuti na ovogodišnjem kelnskom sajmu.
ANUGA je najveći svetski međunarodni sajam prehrambene industrije i najznačajniji za sve proizvođače i izvoznike hrane u svetu. Održava se svake druge godine u sajamskom prostoru KELN MESE (Koelnmesse GmbH), na površini od 284.000m2. Na prošlom sajmu, održanom 2019. godine, 7.972 izlagača iz više od 100 zemalja je predstavilo svoje proizvode pred više od 170.000 posetilaca iz 200 zemalja.
Sajam se sastoji od deset tematskih celina odvojenih po paviljonima koji se odnose na gotove proizvode, mleko i mlečne proizvode, smrznute proizvode, meso i mesne prerađevine, alkoholna i bezalkoholna pića, tople napitke, pekarske proizvode, organske proizvode i ANUGA kulinarski koncept.
Оставите одговор