Kampanja “Telekoma Srbije” pod nazivom „Biraš kako komuniciraš“, savetuje korisnike mobilne telefonije na koji način da smanje izloženost elektromagnetnom zračenju.
Za potrebe ove kampanje pokrenut je mikrosajt “kakokomuniciras.rs”, na kojem se, pored saveta o pravilnoj upotrebi mobilnih uređaja, nalaze i osnovne informacije o izvorima elektromagnetnog (EM) zračenja, načinu funkcionisanja mobilnih mreža i zakonskim okvirima koji regulišu ovu oblast.
Osnovna ideja kampanje jeste da upozna više od 10 miliona korisnika mobilne telefonije, koliko ih ima u Srbiji, sa načinom rada mobilnih mreža, kao i da ih posavetuje kako da smanje svoju izloženost EM zračenju, kao neminovne posledice korišćenja mobilnih telefona, ali i drugih uređaja na koje smo svakodnevno upućeni, prenosi agencija “Tanjug”.
Osnovne preporuke odnose se na izbegavanje korišćenja telefona u uslovima slabog prijema, kada bi uređaj trebalo udaljiti od sebe tokom uspostavljanja veze ili tokom spavanja, kao i da za kratke dogovore isključivo treba koristiti SMS poruke.
Rezultati istraživanja koje je za Telekom Srbija ove godine sprovela marketinška agencija “GfK”, pokazali su da je 92 posto ispitanika svesno zračenja različitih uređaja koji nas okružuju, dok istovremeno mobilni telefon ne prepoznaju kao primarni izvor elektromagnetnog zračenja.
Ova kampanja organiozovana je u saradnji sa Elektrotehničkim fakultetom Univerziteta u Beogradu, pod pokroviteljstvom Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, saopšteno je iz Telekoma Srbija.
Оставите одговор