Akciju Vlade Srbije za razvoj domaćeg turizma podržala je i firma „Skijališta Srbije“, koja će od 1. avgusta do 20. novembra donosiocima vaučera odobravati popust od 20 posto na sve svoje letnje sportsko-turističke aktivnosti.
Kako je saopšteno iz tog preduzeća, Skijališta Srbije aktivno učestvuju u promociji domaćih turističkih destinacija i deo su kampanje „Moja Srbija“, koja je trenutno u toku u brojnim gradovima širom zemlje, prenosi agencija „Tanjug“.
„U želji da dodatno daju svoj doprinos razvoju domaćeg tržišta, Skijališta Srbije donosiocima vaučera dobijenih na osnovu vladine Uredbe, odobriće popust u iznosu od 20 posto na cene karata za sve letnje sadržaje u nekom od planinskih centara Skijališta“, precizira se u saopštenju i ukazuje da su vladina i njihova podrška veoma značajne za podsticaj i razvoj turizma kao značajne šanse Srbije za povećanje prihoda i broja zaposlenih u turizmu.
Letnja sezona na Kopaoniku i Torniku na Zlatiboru počela je prošle nedelje, a posetiocima ovih planina na raspolaganju su žičara za panoramske vožnje, pešačke ture, staze za mountain bike i mountain cart, a tu su i adrenalinske atrakcije poput boba na šinama, zip lajna i tjubing staze.
Оставите одговор