Slabija prodaja Dajmlerovih kamiona obara rast

made-in-germany-rs-daimler-kamioni

Uprkos dobrim rezultatima u trećem kvartalu, nemački „Dajmler“ je snizio prognoze svoga rasta u ovoj godini, jer slabija prodaja kamiona obara rezultate rasta tražnje za „Mercedes-Benc“ automobilima.

Neto profit nemačkog proizvođača vozila porastao je za 13 posto u periodu jul-septembar u odnosu na isto tromesečje prošle godine, dostigavši nivo od 2,7 milijardi eura (2,9 milijardi dolara) profita na prihod od 39 milijardi eura, koji je takođe porastao za 4 posto.

Dajmlerovom rastu doprineli su dobri rezultati poslovanja automobilskog sektora, u kom su brendovi „Mercedes“ i „Smart“ zabeležili porast prodaje od 12 posto. Najbolja prodaja mercedesa ostvarena je u Kini, gde je prodaja skočila za 20 procenata.

Međutim, i pored toga, kompanija sa sedištem u Štutgartu najavljuje da će njena ukupna prodaja u 2016. biti na nivou iz prethodne godine, čime je snizila julske optimističke prognoze, kada je, potaknuta dobrim bilansom u drugom kvartalu, najavila blagi rast.

– Slabljenje tražnje na najvećim tržištima za kamione je uglavnom krivo za pad optimizma – izjavio je za medije glavni izvršni direktor kompanije Diter Ceče, a prenosi agencija „Frans pres“.

Za Dajmler su kamioni važan poslovni segment u kome ova kompanija drži prvo mesto u svetu, sa svojim brendovima kakvi su „Mercedes-Benc“ i „Frajtlajner“. Niža tražnja za kamionima u Severnoj Americi, Brazilu, Turskoj, Indoneziji i na Bliskom Istoku u trećem kvartalu tekuće godine, uticala je na pad prodaje tog Dajmlerovog odeljenja za 19 posto, što znači čak 30.000 prodatih kamiona manje.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор