Pod sloganom „Jedna karta, bezbroj svetova“, na Beogradskom sajmu 20. februara počinje ovogodišnji, 46. po redu, Međunarodni sajam turizma, koji će trajati do 23. februara.
Posetiocima najveće turističke manifestacije u jugoistočnoj Evropi predstaviće se turističke agencije, udruženja i organizacije, hoteli, turistički centri, vazduhoplovne kompanije i međunarodni tur-operateri koji će ponuditi veliki broj atraktivnih i egzotičnih destinacija širom sveta sa autentičnim smeštajnim kapacitetima prilagođenim savremenim turistima, prenose agencije.
Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma biće Italija, zemlja bogatog kulturnog nasleđa i jedna od najatraktivnijih turističkih destinacija u Evropi i svetu. Ovaj vid partnerstva deo je prepoznavanja potencijala za razvijanje saradnje i daljeg unapređenja ekonomskih odnosa dve zemlje, saopštili su organizatori.
“Učešće Italije kao zemlje partnera od neprocenjivog je značaja za Srbiju jer, pored prezentacije bogate turističke ponude različitih italijanskih gradova, regija i vidova turizma, biće predstavljena i sveobuhvatna ponuda turističkih kapaciteta i prirodnih lepota Srbije, kako bi i Italijani u budućnosti bolje upoznali prirodne lepote i turističke atrakcije naše zemlje”, poručuje se u saopštenju Beogradskog sajma.
Kako je istaknuto, turizam u Italiji već nekoliko decenija najbrže je rastuća privredna delatnost i jedan od najstabilnijih sektora nacionalne ekonomije. Prihod od turizma Italiju svrstava u grupu zemalja sa najvećom zaradom u toj oblasti, navode organizatori.
Prema najavi, Na Beogradskom sajmu će istvoremeno biti održan i 20. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA, pod sloganom „Poslužite se“.
Оставите одговор