Nemačka medijska kompanija „Ringier Axel Springer Srbija“ od narednog meseca pušta u rad novi prodajni sektor za oglašavanje na našem tržištu, „Media Impact Srbija“, koji će ponuditi integrisano oglašavanje u punom obimu, kao i cross-media usluge sa akcentom na tehnologiji i informacijama.
Nova prodajna organizacija donosi i nova rešenja i proizvode u oblasti oglašavanja, kao što su native advertising (oglasi integrisani u sadržaj sajta) i web-vide advertising. Portfolio nove prodajne organizacije čine jaki print in online brendovi, koji stižu do 2,1 milion jedinstvenih korisnika (Gemius Audience), 1,4 miliona korisnika mobilnih uređaja (Gemius Audience, Google Analytics) i 2,3 miliona čitalaca štampanih izdanja (Ipsos Strategic Marketing), prenosi „Blic“.
Nakon „Media Impact Polska“, Media Impact Srbija je druga prodajna organizacija koju pokreće Ringier Axel Springer Media, koja će, kao deo te mreže, imati pristup „Dreamlabu“, tehnološkom centru Ringier Axel Springer Media sa sedištem u Krakovu, koji nudi najsavremenija tehnološka rešenja za digitalno objavljivanje i oglašavanje.
– Liderstvo, inovacija i kreativnost stubovi su na kojima počiva Media Impact Srbija. U očiglednoj smo prednosti u odnosu na konkurenciju, a ta prednost je zasnovana na tehnološkoj moći, kreativnim ljudima i iskusnim umovima, kao i na stručnjacima u oblasti nativnog i kreativnog oglašavanja. Pored širokog dometa i jakih brendova, nova prodajna organizacija ponudiće najsavremenija rešenja u oblasti oglašavanja, zasnovana na dubokom poznavanju tržišta, stručnom znanju i tehnologiji kakve nema nijedna druga medijska kompanija u Srbiji – najavljuje Jelena Drakulić Petrović, generalna direktorka Ringier Axel Springer Srbija.
Оставите одговор