Profit Aksel Špringera upetostručen

made-in-germany-rs-axel-springer

Orijentacija na snažno digitalno poslovanje doprinela je naglom rastu zarade nemačke medijske korporacije „Aksel Špringer“ u prvom tromesečju, zbog čega kompanija ostaje pri ciljevima zacrtanim za tekuću finansijsku godinu.

Iz kompanije je saopšteno da je u prva tri meseca ove godine, neto profit Aksel Špringera gotovo upetostručen, na 209,4 miliona eura sa 43 miliona eura koliko je iznosio u istom periodu prošle godine. Profit iz poslovanja je porastao za 5,2 posto, na 125,9 miliona eura, zahvaljujući skoku prihoda od 0,4 posto, na 783,4 miliona eura, prenosi agencija „Frans pres“.

Oko 67 procenata ukupnih prihoda i 72 posto operativnog profita, nemački medijski gigant ostvaruje u Odeljenju za digitalno poslovanje, a kompanija trenutno širom sveta ima 200 miliona korisnika.

„U prva tri meseca finansijske 2016. godine, Aksel Špringer je još jednom profitirao od zamajca rasta digitalnog poslovnog modela. Bazirajući se na podacima iz prvog kvartala, Aksel Špringer je odlučio da zadrži nepromenjenom prognozu o rastu prodaje za oko pet procenata“, kaže se u saopštenju kompanije.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор