Promet dm-a 19 mlrd. din. uz rast od 21,7%

Najveći drogerijski lanac u Evropi, nemački dm drogerie markt, ostvario je promet u poslovnoj 2020/21. godini od gotovo 19 milijardi dinara, uz rast od 21,7 posto, a zabeležio je i rekordne visine donacija, kao jedna od najuspešnijih i društveno najangažovanijih kompanija u Srbiji.

Uspešne rezultate u protekloj poslovnoj godini dm je zabeležio na nivou celokupnog koncerna, s obzirom na to da je drogerijski lanac ostvario u 13 zemalja Evrope ukupan promet od 12,26 milijardi eura. Inače, u 2020. dm je u Srbiji proširio svoju prodajnu mrežu na 113 prodavnica, sa skoro 1.400 zaposlenih.

Asortiman dm-a obuhvata brojne prehrambene proizvode, organsku hranu, široku paletu preparata za negu i ishranu beba, proizvode za negu odraslih, prirodne kozmetičke proizvode i šminke, kao i sredstva za održavanje higijene domaćinstva, ukupno preko 14.000 proizvoda. Takođe, dm kupcima nudi i privatne robne marke, visokokvalitetne i cenovno vrlo povoljne brendove dm marke, koji garantuju identičan kvalitet u svim zemljama u kojima kompanija posluje.

Poznato je da nemački drogerijski lanac konstantno pruža podršku sredini u kojoj posluje, pa je protekle poslovne godine zabeležio rekordan iznos novčanih i robnih donacija zajednici od čak 33,2 miliona dinara. Od toga je 4,6 miliona dinara realizovano kroz donaciju proizvoda, a 28,6 miliona preko kupovine neophodne opreme i direktne novčane podrške.

Budući da promoviše održive standarde, kako kroz različite projekte i podršku dobavljačima u razvoju eko-rešenja, tako i ponudom ekološki prihvatljivih proizvoda, dm je ove godine otišao i korak dalje lansiranjem klimatski neutralne Pro Climate linije. U ovoj godini je započet i treći ciklus projekta „Zasadi drvo“, najveće akcije pošumljavanja u Srbiji, koju je dm pokrenuo zajedno s medijskom kućom Adria Media Group i institucionalnim partnerima.

Zahvaljujući ovom projektu dm je dva puta nagrađen Nacionalnim priznanjem za društveno odgovorno poslovanje „Đorđe Vajfert“ za 2020. godinu, što je potaklo kompaniju da pred sebe postavi novi cilj da u ovoj godini širom Srbije posadi čak 200.000 stabala, što je duplo više u odnosu na 2020.

U ekonomski veoma izazovnim vremenima, dm se izdvojio i kao jedan od najpoželjnijih poslodavaca u Srbiji, te se, prema istraživanju preferencija mladih, koje je sproveo Belgrade Youth Fair u saradnji sa The Employer Branding Agency, našao na prvom mestu u kategoriji Najpoželjniji poslodavac u oblasti ritejla. Pored toga, kompanija je od početka 2021. godine ponela još nekoliko prestižnih nagrada u oblasti ljudskih resursa.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор