U Volfsburgu je juče javnosti zvanično predstavljen novi Volkswagen Golf 8, koji se dizajnerski ne razlikuje previše od „sedmice“, sa stilski unapređenim zadnjim delom i stop svetlima čiji je oblik usklađen sa najnovijom generacijom VW automobila.
Naime, i novi model je zdaržao prepoznatljiv „golfovski“ izgled, ali modernizovan. Automobil ima minimalan broj fizičkih komandi, koje su uglavnom zamenjene kontrolama na centralnom ekranu osetljivom na dodir, dok je analogne satove zamenila potpuno digitalizovana instrument tabla.
Golf osam je prvi Folksvagen koji će biti isporučen tržištu u pet hibidnih verzija, i prvi sa Car2X komunikacijom kao standardom koji omogućava povezanost sa saobraćajnom infrastrukturom i drugim vozilima udaljenih do 800 metara, prenosi b92.
Hibridne verzije novog Golfa opremljene su 1,5-litarskim TSI turbo-benzinskim motorom u varijantama sa 110, 130 i 150 KS u standardnom eTSI, dok snažnija sportska GTE verzija ima varijante sa 204 i 245 KS. Hibridni pogon se oslanja na 13 kWh litijum-jonsku bateriju koja ovom automobilu obezbeđuje autonomiju vožnje do 60 km korišćenjem samo elektromotora.
Što se konvencionalnih pogona tiče, u pitanju su standardni TSI i TDI motori koji se kreću od 3-cilindarskog turbo-benzinca sa 90 i 110 KS, do 4-cilindarskog dizelaša sa 115 i 150 KS, a u ponudi je i motor sa pogonom na metan TGI sa 130 KS. Novi TSI motori ističu se niskom potrošnjom i emisijom štetnih gasova, što je bio prioritet i kod dizel TDI agregata, kod kojih su emisije gasova smanjene za 17 procenata.
Оставите одговор