U Nemačkoj su žalbe klijenata na banke i druge finansijske institucije porasle tokom prošle godine za petinu, zbog čega se regulatori finansijskog tržišta sada trude da povrate poverenje u taj sektor, piše agencija Rojters.
Tokom prošle godine na adresu regulatora BaFina pristiglo je 15.000 žalbi od nemačkih klijenata, što je veliko povećanje u odnosu na 12.500 iz 2021. godine i četvrta uzastopna godina kako se broj pritužbi značajno povećava.
Ove tužbe se uglavnom odnose na dugu obradu zahetva za zatvaranje računa, izmenu uslova i smanjivanje mreže poslovnica, navode zvaničnici, bankari i pobornici zaštite klijenata.
Nove brojke do kojih je došao Rojters biće objavljene u maju, u okviru godišnjeg izveštaja.
– Ne može se reći da finansijske institucije rade dobro, jer loše tretiraju svoje klijente – poručio je Čan-Džae Jo, zvaničnik BaFina.
Inače, nemački regulator finansijskog tržišta BaFin sve više u fokus stavlja zaštitu klijenata nakon skandala Vajerkard, bankrotirane firme za pružanje finansijskih usluga.
Оставите одговор