Nemačka automobilska kompanija „Folksvagen“ zabeležila je u julu pad prodaje svojih vozila na globalnom nivou od 3,7 posto u odnosu na isti mesec prošle godine, dok je u prvih sedam meseci ove godine prodaja smanjena za 1 posto, u odnosu na isti period u 2014.
Po rečima direktora prodaje ove nemačke grupe, Kristijana Klinglera, ekonomska situacija u Kini, Rusiji i Brazilu i dalje je teška, ali su početkom drugog polugodišta negativni trendovi na tim tržištima u izvesnoj meri kompenzovani dobrim rezultatima u Severnoj Americi i Evropi. Od početka godine do kraja jula kompanija prodala 5,83 miliona vozila, od čega samo u julu 792.100.
U saopštenju Folksvagena kaže se da je u regionu Azija-Pacifik zabeležen je pad prodaje od 4,1 posto, najviše zbog slabljenja kineskog tržišta za 5,3 posto. U Latinskoj Americi Folksvagen je prodao 22,9 posto manje vozila, čemu je najviše doprineo pad u Brazilu, po stopi od 30,6 procenata.
U Evropi je ovaj nemački proizvođač automobila u periodu januar-juli zabeležio rast prodaje od 3,7 posto, podstaknut tržištem Zapadne Evrope (plus 7,2 odsto), dok je na tržištu Severne Amerike prodato je 6,2 posto više vozila nego u istom mesecu prošle godine, prenosi francuski list „Kapital“.
Оставите одговор