U odnosu na maj mesec prošle godine, prodaja BMW vozila porasla je u maju ove godine za 4,0 procenta.
Kako je saopšio ovaj nemački proizvođač automobila, porast prodaje vozila uslovljen je najviše zahvaljujući rastu tražnje u SAD i nastavku oporavka evropskog tržišta automobila, dok je rast u Kini ostao slab.
Ukupna prodaja BMW vozila iznosila je u maju 159.129 jedinica, a ukoliko se uključe i marke “mini” i “rols-rojs”, rast je iznosio 5,9 posto, dostižući brojku od 188.287 prodatih automobila, prenosi agencija “Rojters”.
Na kineskom tržištu vozila kao najvećem u svetu, kompanija BMW je povećala u maju prodaju za 0,6 posto, isto koliko i u aprilu. Zajedno sa markom “mini”, u Sjedinjenim državama bilo je prodato 9,7 posto vozila više, nakon što je tokom aprila na tom tržištu zabeležen rast od 12,1 posto. BMW je u Evropi ostvario rast po istoj stopi kao i u aprilu, odnosno zabeležio je rast od 8,7 posto.
Оставите одговор