Henkel povećao prodaju u drugom kvartalu

Zentrale_Duesseldorf4.jpg

U odnosu na drugi kvartal 2014. godine, nemačka kompanija „Henkel“ je u istom periodu ove godine povećala prodaju za 14 procenata, profitirajući zbog povoljnih deviznih kurseva, ali i od solidne tražnje u segmentu deterdženata i industrijskih lepkova na tržištima zemalja u razvoju.

Operativni profit (EBIT) nemačke grupacije, specijalizovane za proizvode široke potrošnje, u posmatranom periodu iznosio je 768 miliona eura, što je blizu prognoze analitičara koji su u proseku predviđali 772 miliona eura. Prihodi od prodaje istovremeno su dostigli nivo od 4,7 milijardi eura, takođe u skladu s očekivanjima stručnjaka, prenosi agencija „Rojters“.

U Henkelu navode da su značajan rast prodaje u branši deterdženata ostvarili u Severnoj Americi, najviše zahvaljujući rastu tražnje za novim deterdžentom visokog kvaliteta, koji je lansiran u proleće ove godine pod markom „persil“, a u okviru ekskluzivnog partnerstva sa američkim distributerom „Volmartom“. Na istom tržištu usporila je prodaja lepkova za građevinarstvo, elektronsku industriju i industriju automobila, koja inače generiše oko polovinu prihoda ove nemačke grupe.

Za tekuću godinu u kompaniji očekuju organski rast (iz osnovne delatnosti) prihoda između 3 i 5 posto, uz stabilnu operativnu maržu od oko 16 posto, nakon 15,8 posto marže ostvarene u 2014. godini.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор