Kompanija „METRO Cash&Carry“ je na ovogodišnjem Sajmu HoReCa, održanog u okviru Međunarodnog sajma turizma i ugostiteljstva u Beogradu, predstavila novitete u asortimanu hrane i ugostiteljske opreme uz ekskluzivne demonstracije najnovijih kulinarskih trendova.
Posetioci sajma su na štandu Metroa bili u prilici da vide novine u premanju i serviranju hrane, koje su demonstrirali eminentni kuvari iz Italije, Holandije, Hong Konga, Hrvatske, ali i najbolji mladi kuvari iz Srbije. Tom prilikom nemački veleprodajni lanac je praktično prikazao zbog čega ga ekskluzivni azijski, italijanski, tradicionalni i ostali asortimani izdvajaju u sferi kulinarstva među sličnim kompanijama.
– Stalnim unapređivanjem ponude METRO Cash&Carry Srbija utiče na poboljšanje poslovanja svojih klijenata, a jedinstveni „METRO Horeca centar“, posvećen obuci profesionalaca, na dnevnom nivou nudi potpuno besplatan know how u oblasti kulinarstva i ugostiteljstva – objašnjavaju u kompaniji, a prenosi „eKapija“.
Nemački METRO u Srbiji posluje već više od jedne decenije i aktivno sarađuje sa preko 20.000 zadovoljnih Horeca klijenata, navode u Metrou.
Оставите одговор