Nemački BASF i Centar za istraživanje i razvoj kineskog GAC-a zajednički su razvili tri prototipa malih gradskih električnih vozila budućnosti, koje su predstavili na Međunarodnom salonu automobila u kineskom gradu Guangdžou.
Modeli ovih automobila, pod nazivom 2US, 2U i 2ALL, futurističkog su dizajna, sa po dva sedišta, a koncipirani su tako da ispunjavanju potrebe različitih vozača, kako starijih građana, žena vozača ili početnika. Model 2US ima sedišta koja se rotiraju i do 90 stepeni, prototip 2U je specifičan po sedištima sa prozirnim delovima, a model 2ALL je lak za upravljanje i jeftin za održavanje, saopštavaju dve kompanije.
Iz kompanija poručuju da elektromobili poseduju inovativna rešenja za prečišćavanje vazduha, najmodernije materijale za sedišta, kvalitetne mehaničke platforme i najsavremenije baterije za napajanje, a svaki model je osmišljen sa idejom da se može koristiti i u takozvanom sistemu deljenja automobila – „car sharing“.
– Deljenje automobila i elektrifikacija su izuzetno važni za Kinu kao najveće automobilsko tržište na svetu. Osim toga, potrebe i individualne stilske preferencije kineskih vozača postale su raznolike zbog sve većeg broja ženskih vozača i vozača poznog životnog doba – izjavio je potpredsednik GAC centra za istraživanje i razvoj Džang Fan.
U saopštenju se napominje i da je ovo prvi slučaj da BASF sarađuje sa kineskim proizvođačem automobilskih delova na razvoju prototipa nekog automobila.
Оставите одговор