Novi revolucionarni sistem za kočenje, koji je dizajnirao nemački dobavljač auto-delova ZF, ne zahteva hidrauliku, jer silu kočenja obezbeđuje električni motor direktno na točku. Zbog efikasnije rekuperacije, domet električnih automobila bi trebalo da se poveća za čak 17 posto.
Iz kompanije poručuju da bi osećaj kočenja trebalo da odgovara hidrauličnim kočnicama, kao i da je sa novim sistemom zaustavni put iz brzine od 100 km/h za 9 metara kraći nego kod konvencionalnih kočnica. ZF navodi da je emisija sitnih čestica takođe manja i obećava niže troškove održavanja, piše Revijahak.
Kompanija će omogućiti proizvođačima vozila da sastave svoj optimalni sistem kočenja od klasičnih hidrauličnih do novih električnih sistema, u zavisnosti od konkretnih zahteva. Hibridni oblici su takođe mogući sa, na primer, hidrauličnim sistemom na prednjoj osovini i električnim sistemom na zadnjoj osovini.
Оставите одговор