U prošloj godini gosti iz Srbije ostvarili su 151.000 putovanja u Nemačku, čime se ova evropska zemlja uvrstila među 10 najpopularnijih destinacija za domaće turiste.
Predstavnica za medije Turističke organizacije Nemačke Tijana Ðuričić objasnila je da su građani Srbije u 2014. najčešće putovali u Berlin, Frankfurt i Minhen, i to u 40 posto slučajeva avionom, a u 30 posto autobusom. Oni su se u proseku adržavali 28 noći i trošili oko 414 eura po putovanju, navela je ona na konferenciji za novinare.
– Iako je to za mnoge iznenađujuće, statistike pokazuju da 44 posto gostiju iz Srbije dolazi u Nemačku na odmor, a ne zbog posla, imajući u vidu ekonomsku razvijenost te zemlje i bogat sajamski kalendar. Nemački sajmovi privlače 26 posto od ukupnog broja gostiju iz Srbije, a posetioci najčešće imaju između 25 i 54 godine – istakla je Ðuričićeva.
Kako pokazuju podaci nemačke Turističke organizacije, sa dva miliona putovanja i tržišnim udelom od 14 procenata, ova zemlja je danas omiljena turistička destinacija žitelja zemalja balkanskog regiona i po tome prednjači u odnosu na susedne zemlje poput Grčke, Turske, Italije ili Mađarske, prenosi „eKapija“.
Po rečima Ðuričićeve, promotivna kampanja Turističke organizacije Nemačke u 2015. godini biće posvećena tradicijama i običajima koji oblikuju sliku Nemačke kao turističke destinacije u inostranstvu, kao i načinima na koji je time pozicioniranju u odnosu na konkurenciju. Oslonjena na tri oblasti: „Nemačka na kulinarski način“, „Živa tradicija“ i „Umetnost i rukotvorine“, kampanja će povezati pozitivnu, moderni sliku Nemačke kao turističke lokacije sa živom autentičnom tradicijom i njenom ukorenjenošću u današnjem društvu.
U Nemačkoj je u 2012. godini ostvareno 45,8 miliona noćenja, a tokom 2013. godine 47,8 miliona noćenja, što predstavlja rast od 4,3 posto. Kao popularna turistička destinacija, Nemačke se u 2013. godini našla na drugom mestu ispred Francuske, dok je Španija i dalje lider na ovoj listi.
Оставите одговор