Nemačka „METRO Grupa“ je u prvoj polovini poslovne 2016/17. godine nastavila sa trendom rasta, uvećavši udeo „METRO Cash&Carry“ prodaje putem dostave na rekordnih 14,2 posto u odnosu na ukupnu prodaju te kompanije.
Kako je saopšteno iz ove grupacije, u prvoj polovini poslovne 2016/17. godine Metro je ostvario rast like-for-like prodaje od 0,4 posto, a prodaja u lokalnoj valuti je rasla za 1,1 posto, prenosi „eKapija“.
Zahvaljujući pozitivnim efektima valute, ukupna prodaja Metroa je porasla za 2,3 procenta, na 14,9 milijardi eura. Like-for-like prodaja je u drugom kvartalu tekuće poslovne godine porasla za 0,1 posto, dok je ukupna prodaja porasla na 5,4 posto, odnosno na 6,9 milijardi eura, navedeno je u saopštenju grupacije.
U koncernu kažu da nastavljaju sa transformacijom Metro Grupe ka kompaniji orijentisanoj prema kupcima.
– Dostavom smo ostvarili novi rekord u rastu udela u ukupnoj prodaji kompanije METRO Cash&Carry. U toku su i poslednje pripreme za razdvajanje METRO Grupe u dve snažne, uspešne i strateški fokusirane kompanije – objašnjava predsednik Upravnog odbora METRO AG Olaf Koh.
Оставите одговор