Na Sajmu igračaka u Nirnbergu i srpski izlagači

U Nirnbergu se od 31. januara do 4. februara održava Sajam igračaka „Spielwarenmesse“, najveća svetska izložba dečijih igračaka i proizvoda za razonodu, na kojoj učestvuje više od 2.800 izlagača iz preko 60 zemalja.

Tokom šest dana trajanja sajamske manifestacije, brojni izlagači su ponudili čitav spektar proizvoda koji čine dečiji svet, od bebi opreme, opreme za rekreaciju, edukativnih igračaka i kostima, pa sve do dečije literature i multimedije, saopštava Nemačko-srpska privredna komora (AHK Srbija).

Predstavnici srpskih kompanija koje se ove godine predstavljaju na sajmu u Nirnbergu zadovoljni su učešćem i podsećaju da su sajmovi dobra platforma za sticanje novih poslovnih kontakata. Po njihovim dosadašnjim iskustvima, široka ponuda informacija čini ovaj sajam najznačajnijom komunikacionom, dobavljačkom i informativnom platformom u ovoj branši, pa ne treba da čudi što su naše kompanije već uspele da dogovore i konkretne poslovne aranžmane.

U kompaniji „Maslačak Art“, koja proizvodi reklamne maskote i sarađuje sa poznatim međunarodnim kompanijama iz ovog sektora, kažu da su njihov štand već tokom prvog dana sajma posetili potencijalni klijenti iz Škotske, Austrije i Italije, kao i iz zemalja našeg regiona, a sa kompanijom iz Libana već se dogovaraju konrektni poslovi.

I za predstavnike kompanije „SPONS“, koja proizvodi predmete od plastičnih masa, sajam se pokazao kao odlično mesto za upoznavanje distributera iz celog sveta, a takav vid poslovne saradnje dogovorili su u Nirnbergu sa kompanijama iz Mađarske i Italije.

Iz kompanije „Eko Step“, koja proizvodi drvene igračke, poručuju da već četvrti put izlažu na nirnberškom sajmu, jer je ta manifestacija najbolja za okupljanje brojnih klijenata iz celoga sveta, prenosi „eKapija“.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор