Nemačka kompanija Lidl Srbija slavi pet godina uspešnog poslovanja u našoj zemlji, vođena dobro poznatim sloganom „najbolji odnos cene i kvaliteta proizvoda“ iz pažljivo odabranog asortimana. Nemački trgovac je od dolaska investirao u Srbiji više od 550 miliona eura, izvezao srpske robe u vrednosti preko 30 miliona eura i zaposlio više od 3.300 ljudi.
– Kada se osvrnemo na prethodnih, tržišno gledano, ne baš lakih pet godina, sa ponosom mogu da kažem da smo sa istim žarom otvorili svih 67 prodavnica u 38 gradova. Prema Gfk istraživanju za 2023. godinu, Lidl je na prvom mestu po proceni sveukupnog zadovoljstva potrošača i to je ono što nas motiviše da nastavimo da u ponudi svakodnevno imamo proizvode najboljeg odnosa cene i kvaliteta, kao i da i dalje osluškujemo potrebe naših potrošača, ali i domaće privrede – poručio je generalni direktor kompanije Lidl Srbija Dragan Čigoja, a prenosi B92.
Naime, Gfk multiklijent studija „Shopper 360” za tržište Srbije 2023. je pokazala da je Lidl na prvom mestu po ocenama sveukupnog zadovoljstva i u kategorijama svežeg voća i povrća, kao i pekare, a potrošači su Lidl pekaru, pijacu i asortiman svežeg mesa ocenili najboljim i u kategorijama čistoće, fer cena, akcija, prezentacije proizvoda i najboljeg odnosa cene i kvaliteta.
Pored toga, Lidl Srbija već pet godina ostvaruje značajan doprinos u jačanju srpske ekonomije i zahvaljujući izvozu domaćih proizvoda u zemlje regiona i pojedinie zemlje Evrope, čija je vrednost do sada narasla na više od 30 miliona eura, navode u kompaniji.
S tim u vezi, Lidl ostvaruje dugoročnu saradnju i ima fer odnose sa svojim partnerima, i u svim zemljama u kojima posluje ima razvijenu mrežu domaćih i internacionalnih dobavljača. Tako se srpski dobavljači u asortimanu Lidla zastupljeni sa više od 600 proizvoda, što kroz lokalno poznate marke, što kroz proizvode koji se prodaju pod Lidl brendovima.
Lidl je u svoj stalni asortiman uvrstio i liniju proizvoda „S ljubavlju, domaće“, koji se sastoji isključivo od proizvoda srpskih dobavljača, a koje pored domaćeg porekla, odlikuju i specifična svojstva i visok kvalitet. Asortiman ovog posebnog brenda čini oko 100 različitih domaćih proizvoda.
Lidl je za prethodnih pet godina prepoznat i kao jedan od najpoželjnijih poslodavaca u Srbiji, koji je već tri godine zaredom nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe“.
Osim konkurentnih radnih uslova i mogućnosti za razvoj i napredovanje, Lidl je u prethodnim godimana osigurao za svoje zaposlene i značajan paket pogodnosti, među kojima je i privatno zdravstveno osiguranje pod jednakim uslovima.
Lidl trenutno u Srbiji posluje preko dva logistička centra – u Novoj Pazovi i Lapovu, u kojima radi više od 3.300 ljudii odakle se snabdeva 67 prodavnica u 38 gradova. Dugoročni planovi kompanije u našoj zemlji zasnivaju se na dodatnoj ekspanziji poslovanja i pružanju jedinstvenog iskustva kupovine, sa krajnjom težnjom da potrošačka korpa uporednog kvaliteta u Lidlu bude najpovoljnija, kažu u Lidlu.
Оставите одговор