Puštanjem u rad logističkog centra u Novoj Pazovi, nemačka trgovinska kompanija „Lidl“ danas je zvanično otvorila svoj prvi objekat u Srbiji, čime je započeta realizacija dugo najavljivanog dolaska ove kompanije na naše tržište.
Novi logistički centar Lidla, vredan 55 miliona eura, u kojem će biti zaposleno oko 180 ljudi, površine je 45.000 kvadratnih metara i kapaciteta za smeštaj 30.000 paleta i 120 utovarnih i istovarnih rampi, što je dovoljno za snabdevanje 100 maloprodajnih objekata. Otvaranje centra bio je neophodan uslov da bi kompanija započela sa otvaranjem prodavnica u Srbiji, za koje najavljuju da će ih do kraja godine biti između 10 i 20, a da će ih pratiti najveći talas zapošljavanja u Srbiji.
Prvi savremeni diskontni centar u Srbiji jedan je od najvećih objekata u Jugoistočnoj Evropi i nosilac LEED Gold sertifikata za poštovanje najviših standarda održive gradnje, zbog korišćenja održivih građevinskih materijala, efikasnije upotrebe vode i smanjenja otpada, boljih energetskih performansi i boljih uslova za rad, poput kvaliteta vazduha i dnevnog svetla u zatvorenom prostoru.
Lidl Srbija je u izgradnju ovog centra uključio srpske građevinske firme, od projektantskih do izvođačkih i nadzornih, sa ukupno 50 angažovanih podizvođača. Gradnja centra je trajala godinu dana uz učešće oko 2.000 radnika različitih profila i zanimanja, prenose mediji u Srbiji.
Kompanija je početkom marta objavila oglas za zapošljavanje više od 1.000 prodavaca u 18 gradova: Beogradu, Boru, Inđiji, Leskovcu, Nišu, Novom Sadu, Jagodini, Kikindi, Kragujevcu, Kruševcu, Pančevu, Smederevu, Somboru, Subotici, Šapcu, Užicu, Vršcu i Zrenjaninu.
Nemački Lidl je trgovinski lanac prehrambenih proizvoda sa više od 10. 000 prodavnica u svetu, sa oko 225. 000 zaposlenih i više od 150 logističkih centara, a njegove prodavnice dnevno poseti 10 miliona kupaca.
Оставите одговор