Četiri nove prodavnice nemačkog trgovinskog lanca Lidl, u Kikindi, Vršcu, Inđiji i Jagodini, biće istovremeno otvorene 22. novembra u 8 sati ujutru, a potrošače i ovoga puta očekuju atraktivne „slavljeničke“ cene, kao i asortiman luksuznih proizvoda.
– Naš cilj je da ljudima širom Srbije ponudimo jednostavnu, bolju i povoljniju kupovinu, a ove četiri nove prodavnice doprineće da dođemo do potrošača u novim gradovima. Naišli smo na neverovatno interesovanje i dobili mnogo pozitivnih komentara, poput onih koji se odnose na svežinu peciva u našoj pekari, brz prolaz kroz kase ili prostran parking – kaže Martina Petrović, rukovodilac korporativnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija.
Po njenim rečima, veliko interesovanje za Lidl brendove pokazuje da su domaći potrošači već upoznati sa paletom proizvoda kroz kupovinu u Lidlu u drugim zemljama, kao i da jednostavno veruju nemačkom trgovinskom lancu, zbog čega su u kompaniji posebno ponosni.
Za proteklih mesec dana od otvaranja prvih prodavnica, građani su mogli da se upoznaju sa pažljivo odabranim asortimanom proizvoda koje odlikuje najbolji odnos cene i kvaliteta, a u kome su, pored jedinstvenih Lidl brendova, zastupljeni i neki domaći proizvodi. Povodom predstojećih praznika Lidl je u asortiman uveo i deluxe proizvode prvoklasnog kvaliteta, koji će biti u ponudi do kraja godine.
Nakon otvaranja četiri nove prodavnice, mreža Lidlovih marketa u Srbiji će porasti na 23, a iz kompanije najavljuju nastavak širenja poslovanja u sledećoj godini.
Оставите одговор