Nemačka kompanija Lidl Srbija je već drugu godinu zaredom nagrađena sertifikatom „Poslodavac partner“ za izvrsnost u upravljanju ljudskim potencijalima, koji dodeljuje konsultantska kuća SELECTIO.
Ovo nezavisno priznanje struke, koje se kompanijama dodeljuje na osnovu stepena razvijenosti HR praksi, ponovo je potvrdilo da Lidl Srbija kontinuirano ulaže u dobrobit svojih zaposlenih, kako kroz obezbeđivanje kvalitetnih uslova rada, tako i kroz stalni razvoj benefita za zaposlene.
Inače, proces sertifikacije koji je kompanija Lidl Srbija uspešno završila obuhvata pet oblasti: strategija, regrutacija i selekcija, upravljanje učinkom, usavršavanje i odnos prema zaposlenima, čime je potvrdila visoke standarde u svom poslovanju. Najbolje prakse Lidl je pokazao u oblasti regrutovanja i selekcije, a posebno se ističe u sprovođenju programa obuka i usavršavanja na svim nivoima.
– Najvažnije nam je da se zaposleni u Lidlu osećaju kao kod kuće, te naglasak stavljamo na brigu o njihovoj sveobuhvatnoj dobrobiti i zadovoljstvu. Ovaj sertifikat nas zaista raduje, jer potvrđuje da ispunjavamo ono čemu oduvek težimo – a to je da budemo pouzdan partner svim našim koleginicama i kolegama, kao i da kreiramo dobru radnu atmosferu, vodeći računa o njihovoj motivaciji i mogućnostima permanentnog razvoja – objašnjava Irena Tešić, rukovodilac HR sektora Lidlu Srbija.
Sertifikat „Poslodavac partner“ se dodeljuje od 2005. godine u cilju promovisanja kvalitetnog upravljanja ljudskim resursima, a u procesu sertifikacije do sada je učestvovalo više od 120 organizacija. Sertifikaciju sprovodi konsultanska kuća SELECTIO sa dugogodišnjim iskustvom u ovoj oblasti.
Inače, Lidl Srbija je dobitnik i prestižnog sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe“ za 2022. godinu na nivou Srbije i Evrope, koje Top Employers Institute dodeljuje nakon analize i vrednovanja procesa upravljanja ljudskim resursima, koji utiču na izgradnju fer odnosa i benefita za zaposlene.
Što se tiče odnosa kompanije i njenih zaposlenih, Lidlovi radnici imaju petodnevnu radnu nedelju i plaćen svaki minut rada, kao i posebne pogodnosti, poput privatnog zdravstvenog osiguranja pod jednakim uslovima za sve.
Inače, Lidl Srbija nastavlja rast i ekspanziju nedavnim otvaranjen svoje 61. prodavnice u našoj zemlji i prijemom novih radnika, čime je ukupan broj zaposlenih u ovoj kompaniji dostigao više od 2.800, prenosi eKapija.
Aktuelni konkursi za zaposlenje u kompaniji Lidl Srbija mogu se uvek pronaći na zvaničnom karijernom sajtu kompanije: karijera.lidl.rs.
Оставите одговор