U sklopu strategije za brigu o zaposlenima, nemačka kompanija Lidl Srbija je u susret novoj poslovnoj godini proširila paket postojećih i uvela nove finansijske i nefinansijske pogodnosti za svoje radnike u svim sektorima.
Trgovinski lanac je povisio plate, jednokratne isplate, produžio godišnje odmore, uveo kartice, program podrške i privatno zdravstveno osiguranje. Zaposlene u prodaji u ovoj godini očekuju dva povećanja osnovne plate, u martu i septembru, kao i jednokratne isplate. Počev od nove poslovne godine, svi zaposleni će na raspolaganju imati 2 dana više godišnjeg odmora, 24 umesto 22 dana, dok je maksimalan broj dana odmora podignut sa 25 na 28. Uz to, zaposleni će moći da ostvare i pravo na dodatni dan odmora na svake tri godine rada u Lidlu.
– Svih 3.500 koleginica i kolega prodavaca, menadžera, logističara i drugih struka i specijalnosti jednako doprinosi snazi naše kompanije, a ceo paket pogodnosti rezultat je pažljivog osluškivanja njihovih potreba – rekla je Ivana Marković, izvršna direktorka za Ljudske resurse i dodala da je težnja ka konstantnom unapređenju ono što kompaniju Lidl Srbija čini jednim od najpoželjnijih poslodavaca u našoj zemlji.
Kao priprema za prazničnu sezonu, svi zaposleni su u decembru tradicionalno dobili jednokratnu isplatu na kartice koje služe za kupovinu u Lidl prodavnicama, a kompanija će im sredstva dodatno uplaćivati na kartice i kvartalno. Jedna od značajnijih pogodnosti je i Program podrške zaposlenima koji se odnosi na besplatne konsultacije iz domena psihološke, finansijske i pravne pomoći. Pored toga, zaposlene u novoj poslovnoj godini tradicionalno očekuje paket privatnog zdravstvenog osiguranja pod jednakim uslovima za sve, uz godišnje sistematske preglede.
Оставите одговор