Lidl ponovo u kampanji “Mala dela – velika magija”

Nemački trgovinski lanac Lidl Srbija i ove godine, u saradnji sa Crvenim krstom Srbije, sprovodi tradicionalnu akciju solidarnosti “Mala dela – velika magija”, počev od 12. novembra do 6. decembra.

Potrošači će u Lidlovim prodavnicama tokom kampanje moći da kupe prehrambene artikle i proizvode za ličnu higijenu i doniraju ih iza kasa, pružajući tako pomoć najugroženijim sugrađanima, korisnicima usluga Crvenog krsta. Ovu kampanju Lidl Srbija sprovodi po četvrti put, počev od 2019. godine, prenosi b92.

– Protekle godine više od milion naših sugrađana je koristilo usluge Crvenog krsta Srbije, a mi, kao društveno odgovorna kompanija, svesni smo da nijedno društvo nije u potpunosti srećno ukoliko ne brine o svojim ugroženim grupama. Upravo zbog toga, pozivamo potrošače da podrže ovu akciju, da svi zajedno našim malim delom učinimo veliku magiju stvarnom – poručila je Aleksandra Mirić iz kompanije Lidl Srbija.

Pre svega, preporučuje se doniranje dugotrajnih namirnica, poput ulja, brašna, pirinča i testenina, kao i sredstava za ličnu higijenu. Donirane artikle preuzeće volonteri Crvenog krsta Srbije koji će ih korisnicima distribuirati direktno, ali i preko Programa narodnih kuhinja.

U Lidlu se od 12. novembra ponovo može kupiti limitirana serija Rakun Raša plišanih igračaka, po ceni od 599,99 dinara, čijom kupovinom se direktno podržava kampanja darivanja Mala dela – velika magija, a Lidl će od svake kupljene igračke donirati 100 dinara Crvenom krstu Srbije.

“Kompanija Lidl Srbija i Crveni krst Srbije pozivaju građane da zajedno u vreme praznika malim darivanjima naprave veliku magiju, te da donacijom namirnica ili kupovinom Rakuna Raše učine dobro delo koje će najugroženijim sugrađanima omogućiti tople obroke i bezbrižnije praznike”, poručuje se u Lidlovom saopštenju.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор