U okviru tradicionalne akcije „Mala dela su velika stvar“, nemačka kompanija Lidl Srbija je za korisnike usluga Crvenog krsta Srbije obezbedila tri velike donacije ukupne vrednosti veće od 6,5 miliona dinara.
U akciji kupovine određenih proizvoda i njihovim odlaganjem na predviđeno mesto u Lidl prodavnicama, potrošači su za Crveni krst donirali više od 23 tone proizvoda. Pored toga, Lidl je lansirao limitiranu seriju plišanih igračaka Rakuna Raše, čijom prodajom je donirao namirnice za pripremu 10.000 obroka, a dodatno je obezbedio i 1.800.000 dinara u opremi za potrebe Programa narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije.
– Zahvaljujemo se svim potrošačima što su se i ove godine odazvali našem pozivu da zajedničkim snagama obezbedimo namirnice i proizvode za kućnu i ličnu higijenu korisnika Crvenog krsta Srbije. Ponosna sam na to što je naša zajednica pokazala duh solidarnosti i što ćemo ovogodišnjom akcijom pomoći više od 2.500 domaćinstava i na taj način im olakšati novogodišnje praznike – izjavila je Aleksandra Mirić iz Lidla.
Inače, kupci Lidlovih proizvoda su u akciji koja je u 40 gradova u Srbiji trajala od 23. novembra do 17. decembra, uspeli da sakupe i doniraju Crvenom krstu više od 35 hiljada proizvoda. Najviše je donirano u Novom Sadu, Subotici, Beogradu i Senti, a među namirnicama najviše je osnovnih životnih namirnica, poput brašna i šećera.
– Zahvaljujemo se kompaniji Lidl Srbija na inicijativi i prilici da još jednom zajednički organizujemo ovu značajnu akciju solidarnosti. Posebnu zahvalnost dugujemo građanima koji su se uključili u akciju kupovinom nekog od preporučenih proizvoda. Na ovaj način svi zajedno dajemo doprinos da se olakšaju životi onih kojima je neophodna pomoć drugih ljudi. Verujemo i nadamo se da će ovaj primer društveno odgovorne kompanije podstaći i druge da na svoj način osmisle slične akcije i time daju doprinos našoj zajednici – poručio je Ljubomir Miladinović, Generalni sekretar Crvenog krsta Srbije.
Оставите одговор