Lidl će stavove potrošača ispitivati online

Potrošači trgovinskog lanca Lidl Srbija imaće od 13. februara mogućnost da putem online upitnika daju svoje mišljenje o kupovini obavljenoj u bilo kojoj prodavnici ove kompanije u Srbiji. Uz direktnu komunikaciju sa Lidlom, potrošači će na ovaj način moći i da učestvovuju u nagradnom konkursu „Tvoje mišljenje vredi“ i budu među 10 potrošača koji će mesečno osvojiti vaučer za kupovinu.

U Lidlu kažu da su zainteresovani da čuju i uvaže želje i sugestije svojih potrošača, zbog čega smatraju da će imuvođenje online upitnika omogućiti dugoročan uticaj na dodatno povećanje njihovog zadovoljstva. Preko upitnika potrošači će moći brzo i direktno da daju odgovore na pitanja koja se odnose na zadovoljstvo kupovinom, brzinu kasiranja, ljubaznost zaposlenih, čistoću i svežinu proizvoda…

– Mišljenje naših potrošača nam je najvažnija smernica u poslovanju. Komunikaciju sa njima, osim u samoj prodavnici, ostvarujemo zahvaljujući našoj službi za potrošače i putem društvenih mreža, a ovaj novi, lako dostupan upitnik, doprineće još kvalitetnijoj razmeni informacija – kaže Martina Petrović iz kompanije Lidl Srbija.

Potrošačima je upitnik dostupan na sajtu kompanije ili putem linka https://www.lidl.rs/tvoje-misljenje, a za učešće je potrebno samo upisati broj računa. Pored toga, svakog meseca će deset potrošača, koji budu tačno odgovorili na jedno interesantno pitanje, osvojiti vaučer za kupovinu u Lidlu u vrednosti od 5.000 dinara. Prvi krug nagradnog konkursa trajaće do 31.3.2020. godine, posle čega će se ciklus nastaviti svakog meseca do 28.2.2021. godine. Imena pobednika će biti objavljena na sajtu Lidla svakog 16. u mesecu za nagradni konkurs iz prethodnog meseca.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор