Renomirani nemački proizvođač automobila BMW saopštava da je sa kineskim tehnološkim gigantom Alibabom sklopio strateško partnerstvo na polju brendiranja, marketinga, usluga i informacionih tehnologija.
Kako se navodi u memorandumu o razumevanju koji su potpisale dve kompanije, cilj ovog partnerstva predstavlja sprovođenje strategije digitalizacije u celom poslovnom procesu BMW-a, kojom bi trebalo da budu obuhvaćeni i distributeri, javlja SEEbiz.
Ovim poslovnim potezom BMW će postati prva automobilska kompanija koja će koristiti Alibabin poslovni operativni sistem (ABOS). S tim u vezi, dve kompanije će zajednički pokrenuti i prvo internet preduzeće za prodaju i usluge.
Tako će kupci ubuduće moći da kupuju vozila BMW i MINI preko interneta i rezervišu usluge probne vožnje, popravke i održavanja. Sa druge strane, uz podršku sistema ABOS nemačka kompanija i njeni ovlašćeni distributeri ubrzaće digitalnu transformaciju mreže u Kini.
Оставите одговор