Kompanija Telekom Srbija ulazi na tržišta Nemačke, Turske i SAD

Od 17. jula Telekom Srbija počeće sa prodajom kartica za mobilnu mrežu u Nemačkoj, u oktobru će se proširiti na tržište Turske, a potom i na Sjedinjene Američke Države, najavio je generalni direktor kompanije Vladimir Lučić gostujući na RTS-u.

– Shvatili smo da je ogroman potencijal u dijaspori, jer mi imamo i sadržaj i digitalne servise koje oni žele da imaju. Sa projektom za dijasporu krenuli smo intenzivno pre četiri godine, puštanjem mobilnog operatera u Austriji, prošle godine smo se proširili i na Švajcarsku, a sada završavamo Nemačku, gde 17. jula počinje prodaja naših kartica, moguće i onlajn preko našeg portala i 12 distributera, a planiramo da za godinu dana u Nemačkoj pustimo u rad ukupno 30 naših poslovnica – objasnio je Lučić.

On je najavio Tursku kao sledeću zemlju, a potom i SAD, istakavši da je kompanija u 2022. premašila cifru od 11 miliona korisnika, čime je postigla rekord u poslovanju. Kako je naglasio, Telekomu će dijaspora omogućiti da možda i dupliramo broj korisnika, navodeći da će u narednom periodu probati da uspostave partnerstvo sa Amazonom, Netfliksom, Fejsbukom.

Inače, grupacija Telekom Srbija trenutno ima u svom većinskom ili potpunom vlasništvu deset kompanija u Srbiji, Republici Srpskoj, Crnoj Gori i Severnoj Makedoniji.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор