Na ovogodišnjem 67. Sajmu automobila u Frankfurtu, od 14. do 24. septembra, neće biti električnih automobila „Tesla“. Iz kompanije poručuju da „procenjuju svaki svoj nastup kako bi pronašli najbolji put za interakciju sa kupcima“, prenosi „Dojče vele“.
Za Udruženje nemačke automobilske industrije (VDA) kao organizatora, gorak udarac američkog proizvođača još je i gorči, s obzirom da su nastup na Međunarodnom sajmu automobila (IAA) u Frankfurtu već otkazali „PSA“, „Fijat-Krajsler“, „Nisan“, „Micubiši“ i „Volvo“, a „Audi“ će nastupiti u okviru matičnog koncerna „Folksvagena“.
U VDA su uvereni da će Tesla ponovo doći u Frankfurt i podsećaju da će na ovogodišnjem sajmu biti više od 50 automobilskih marki, među kojima i mlade kineske kompanije. Tesla nije nastupao ni na sajmovima u Njujorku i Detroitu i kao i svaki proizvođač automobila, pre odluke dobro odvaga da li će nastupiti u Frankfurtu, jer je učešće veoma skupo, a značaj sajma više nije isti kao pre.
Izlagači zbog toga retko nude novitete, a Internet je postao glavna platforma. Uz to, IAA „pokriva“ prezasićeno evropsko tržište na kome se proizvođači bore za kupce popustima i akcijama. „Pravi“ posao za autoindustriju danas je u Kini, Indiji i SAD.
Klaus Brojning iz Udruženja nemačkih proizvođača automobila kaže da je frankfurtski sajam bio i ostao vodeći kada se radi o mobilnosti i da se prema njemu orijentišu i drugi sajmovi, poput onih u Detroitu ili Šangaju. On ukazuje na to da je trend u automobilskoj industriji da se proizvodi predstavljaju u potpuno drugačijem okruženju, zbog čega i za proizvođače automobila postaju sve važniji Sajam potrošačke elektronike CES u Las Vegasu, Njujorša nedelja mode ili sajmovi nameštaja na severu Italije.
Оставите одговор