– Početak nove proizvodnje planiramo u drugoj polovini 2014. godine. Projekat je od velike važnosti ne samo za „Henkel“, već i za lokalnu zajednicu i jačanje pozicije fabrike u Kruševcu. Naša kompanija zahvaljujući kvalitetu proizvoda, zauzima vodeću poziciju u mnogim tržišnim segmentima, a stalnim ulaganjima u proizvodnju težimo da zadržimo tu poziciju i ispunimo očekivanja potrošača. Na taj način, Henkel pozitivno utiče i na razvoj lokalne zajednice i doprinosi ekonomskom razvoju Srbije – istakao je Til i dodao da Henkel Srbija izvozi preko 40 posto svoje ukupne proizvodnje na 19 tržišta.
Feliks Sobotka, direktor kruševačke fabrike, rekao je da je srpska fabrika od strateškog i globalnog značaja za „Henkel“, i da se smatra jednom od najboljih za deterdžente i kućnu hemiju na svetu. On je objasnio da globalna strategija ove kompanije od 2010. do 2015. godine predviđa smanjenje potrošnje energije u proizvodnji za 22, vode za 61, i otpada za 21 procenat. Tokom prvih deset godina, kako navodi Sobotka, Henkel je u Srbiji investirao blizu 140 miliona evra.
Henkel Srbija posluje na tri lokacije – u Beogradu, Kruševcu i Inđiji, snabdeva više od 55 miliona potrošača u regionu i izvozi svoje proizvode iz srpskih fabrika na 19 tržišta u regionu i Evropskoj uniji. Sa vodećim brendovima i tehnologijama, „Henkel“ posluje širom sveta u tri oblasti – Deterdženti i kućna hemija, Bjuti ker i Adhezivne tehnologije. Kompanija je osnovana 1876. godine, a danas je lider na potrošačkom i industrijskom tržištu, sa poznatim brendovima kao što su „Persil“, „Schwarzkopf“ i „Loctite“. „Henkel“ zapošljava oko 47.000 ljudi, a u fiskalnoj 2012. godini ostvario je prodaju od 16,510 milijardi evra i operativni profit od 2,335 milijardi evra.
Оставите одговор