Nemačka logistička kompanija DB Schenker započela je saradnju sa američkim Microsoft-om kako bi ubrzala svoju transformaciju u vodeću kompaniju za digitalnu logistiku na svetu, navodi se na sajtu kompanije.
U okviru te saradnje, DB Schenker je u svoju IT infrastrukturu uveo platformu Microsoft Azure i postavio ciljeve evolucije svog budućeg pristupa koji se može opisati geslom „logistika-kao-usluga“, prenosi eKapija.
– Stremimo ka tome da učinimo logisitku budućnosti još inteligentnijom. Naše digitalne usluge stvoriće vrednost za naše klijente tako što će učiniti da lanci dobavljača budu efikasniji i više zasnovani na korišćenju podataka. Korišćenje platforme Microsoft Azure povećaće našu sposobnost da jednostavno povežemo svoje usluge zasnovane na cloud tehnologiji sa logističkim rešenjima koja pružamo u u fizičkom svetu – objašnjava Markus Zonthajmer, direktor za informacione tehnologije i digitalne informacije (CIO/CDO) u ovoj kompaniji.
Prema rečima Ulriha Homana, glavnog arhitekte za cloud tehnologiju i veštačku inteligenciju (Corporate Vice President and Distringuished Architect, Cloud + AI) u kompaniji Microsoft, investiranje u digitalne tehnologije pomaže kompanijama da drugačije koncipiraju svoje poslovanje i učine ga agilnijim i otpornijim. On je istakao da će korišćenje platforme Microsoft Azure, DB Schenker će raznim organizacijama omogućiti da redešinišu svoje dobavne lance i ubrzaju stvaranje nove vrednosti za klijente.
Naime, DB Schenker će svoje ključne infrastrukturne usluge prebaciti na platfromu Azure, čime će povećati sigurnost, brzinu i fleksibilnost svojih usluga zasnovanih na cloud tehnologiji. Nemačka kompanije je u svojim organizacijama u nekoliko zemalja već započela prve projekte prebacivanja na cloud korišćenjem programa Azure Migration (AMP), na temelju najboljih praksi i kroz usmeravanje procesa, što će obezbediti direktan pristup inženjerima, alatima i subvencionisanim partnerskim servisima u okviru Majkrosoftove platforme.
Nova Big Data usluga u okviru ove platforme omogućiće DB Schenkeru da analizira i optimizuje količine, kapacitete i performanse u okviru dobavnog lanca u gotovo realnom vremenu. U jednoj ranijoj fazi ove saradnje, DB Schenker je, oslanjajući se na Microsoft 365, prebacio ceo svoj digitalni radni prostor za više od 60.000 zaposlenih na cloud platformu. Iz kompanije poručuju da su se efikasnost i udobnost rada u digitalnom prostoru pokazali ključnim kada je u pitanju kontinuitet poslovanja, ali i novi način rada u vremenu virusne pandemije.
Оставите одговор