Srpska kompanija „Čips vej“ iz Čačka u ovoj godini je, u odnosu na prethodnu, povećala svoju proizvodnju za 103 procenta, a najveći deo proizvoda plasiran je na tržišta stranih zemalja.
Tomislav Bajević, direktor ovog preduzeća koje trenutno upošljava 85 radnika, najavljuje da se prema planu za 2015. godinu, očekuje dodatni rast proizvodnje za još 100 procenata.
– Rezultat je bio očekivan, a ostvaren je zahvaljujući kvalitetu krompira, tehnologiji i trudu zaposlenih. Uprkos poplavama uspeli smo da prevaziđemo neočekivane prepreke i ostvarimo postavljene ciljeve – rekao je Bajević, a prenosi agencija „Tanjug“.
Po njegovim rečima, rukovodstvo „Čips veja“ namerava da dodatno stimuliše svoje kooperante, proizvođače krompira, koji su u ovoj godini pretrpeli štete i imali manji prinos usled elementarnih nepogoda. U te svrhe kompanija je obezbedila 500 tona semenskog krompira koji će biti podeljen kooperantima, a sa tom količinom može da se zaseje oko 250 hektara zemljišta.
Bajević ističe da je preduzeće odgovorno prema svojim potrošačima, jer „Čips vej“ proizvode odlikuju visok kvalitet i povoljne cene, što, kako kaže, kupci prepoznaju i cene.
– Iako se suočavamo sa ozbiljnom konkurencijom i otežanim uslovima poslovanja, uspeli smo da na inostrana tržišta plasiramo preko 70 posto proizvoda, pre svega u Grčku, Bosnu i Hercegovinu, Albaniju, Crnu Goru i Moldaviju, ali i u zemlje zapadne Evrope, poput Nemačke, Belgije, Švedske i Mađarske. Naši glavni ciljevi u narednoj godini biće unapređenje rada i ulaganje u nove tehnologije, što bi trebalo da dovede do znatnih ušteda, naročito u potrošnji energije, a rezultat toga bi trebalo da bude povećanje produktivnosti. U protekloj godini unapređeni su i ekološki aspekti proizvodnje, s obzirom na to da je rešen problem otpadnih voda, što se uklapa u zaštitu životne sredine kao jedan od strateških ciljeva „Čips veja“ – objasnio je Bajević.
Оставите одговор