Na vodećem svetskom sajmu turizma „ITB“ u Berlinu, koji se ove godine održava od 7. do 11. marta, Srbija predstavlja bogatstvo i raznovrsnost svoje celokupne turističke ponude, prirodna bogatstva, živopisne gradove i kulturno-istorijsko nasleđe, poručuju iz Turističke organizacije Srbije (TOS).
Ovaj sajam je najvažnija poslovna platforma globalne turističke ponude, na kojoj se predstavljaju destinacije sa pet kontinenata, u više od 180 zemalja. ITB poseti oko 160.000 gostiju i oko 100.000 turističkih profesionalaca, a vrednost prodatih aranžmana iznosi oko 7 milijardi eura.
Iz TOS-a navode da će berlinskoj publici predstaviti novine u turističkoj ponudi Srbije, sa akcentom na aktivnom odmoru u prirodi, manifestacijama i gastronomskoj ponudi. TOS će, kao i ranijih godina, učestvovati i u aktivnostima Dunavskog centra za kompetenciju, zajedno sa novinarima, predstavnicima turističke privrede i političarima.
Na štandu TOS-a u hali 1.1 sajma, predstaviće se i Turističke organizacije Beograda, Vojvodine, Novog Sada, Čačka, Zlatibora, Niša, Subotice, Kraljeva, Prolom i Lukovske banje, predstavnici turističkih agencija „Magelan Travel“, „Serbia Tour Operator“, „Avenija putovanja“, „Luminalis“, „Luna Travel International“, kao i hotela „Life Design“, Ministarstva zdravlja Srbije i nacionalne avio-kompanije „Er Srbija“.
Na sajmu će učestvovati i agencija „Sabra Company“, koja je u kategoriji „Receptivna turistička agencija“ dobitnik Turističkog cveta, priznanja za značajan doprinos podizanju kvaliteta turističkih usluga, razvoju, unapređenju i promociji turizma Srbije.
Nemačka je jedno od najvažnijih tržišta za srpski turizam. U Srbiji je prošle godine boravilo 78.211 nemačkih turista, za 22 posto više nego 2016., koji su ostvarili 150.001 noćenja, što je povećanje od 16 posto na godišnjem nivou. Našu zemlju je u okviru aranžmana krstarenja Dunavom, prošle godine posetilo još 23.330 nemačkih turista.
Оставите одговор