„Beohemija“ nagrađena na sajmu u Dizeldorfu

made-in-germany-rs-sajam-dizeldorf

Na nedavno završenom sajmu iz oblasti dizajna i razvoja proizvoda „Euromold“, održanom u nemačkom gradu Dizeldorfu, srpska kompanija „Beohemija“ i njen brend omekšivača „Duel“, nagrađeni su sa nekoliko prestižnih priznanja.

Kompanija Beohemija je dobila diplomu za izvanredno dostignuće u razvoju robne marke „Duel“ omekšivača za veš, diplomu za zaštitni znak brenda „Duel“, kao i diplomu i zlatnu statuetu za svoj sajamski nastup.

U saopštenju kompanije kaže se da „Duel“, kao vodeći srpski brend omekšivača za veš, svoj tržišni uspeh širom našeg regiona duguje kombinaciji dobrog poznavanja lokalnog potrošača i ekspertizi eminentnih stručnjaka Beohemije. Za razliku od multinacionalnih kompanija koje svoje mirisne varijante omekšivača lansiraju globalno, Duel svoje mirisne note prilagođava potrebama i željama srpskih potrošača. Pored toga, svaki „Duel“ omekšivač sadrži pečat kojim se potvrđuje da je proizveden po standardima IFRA udruženja koje okuplja sve najveće svetske proizvođače parfema.

Ove godine ukupno je 453 izlagača iz svih krajeva sveta predstavilo u Dizeldorfu svoje proizvode na jednom od najeminentnijih sajmova iz oblasti dizajna i razvoja proizvoda, koji već dve decenije okuplja vodeće proizvođače iz celog sveta.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор