Adidas u SAD preuzima tržišni udeo Najkija

Nemačka kompanija za proizvodnju sportske opreme „Adidas“ preuzima tržišni udeo u SAD od svog najvećeg rivala, „Najkija“ koji, s druge strane, sve više osvaja tržišta Evrope, Bliskog istoka i Azije, gde mu je prodaja porasla za 9 posto u tri meseca zaključno sa avgustom.

Na osnovu snažnih finansijskih pokazatelja ostvarenih za devet meseci ove godine nemački Adidas je podigao svoju procenu profita za 2018. godinu. Kompanija je, međutim, u svojoj proceni snizila ciljane prihode, zbog slabijeg od očekivanog rasta prihoda u zapadnoj Evropi, prenosi agencija „Rojters“.

Izvršni direktor Adidasa Kasper Rorsted je izjavio za američku medijsku mrežu „CNBC“ da je njegova kompanija imala odličan kvartal i da će ovo biti jedna izvrsna godina.

Neto dobit nemačke grupacije će porasti za 16 do 20 posto u ovoj godini, na između 1,66 i 1,72 milijarde eura, u odnosu na ranije projektovani rast od 13 do 17 posto. Prihodi od prodaje će porasti za 8 do 9 posto, što je nešto niže u odnosu na raniju projekciju rasta od oko 10 posto, navodi se u saopštenju.

U trećem kvartalu ove godine prihodi Adidasa su porasli za 8 procenata na 5,87 milijardi eura, u odnosu na procenu stručnjaka od 5,92 milijarde eura, dok je neto dobit skočila za 19 posto na 656 miliona eura, čime je nadmašena projekcija analitičara od 619 miliona eura.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор