„Adidas“ smanjuje gubitke

made-in-germany-rs-adidas-logo01

Nemački proizvođač sportske opreme, kompanija „Adidas“, smanjila je u četvrtom kvartalu neto gubitak zahvaljujući snažnom rastu prihoda, koji su ostvareni dobrim rezultatima oba brenda, i „Adidasa“ i „Riboka“.

U poslednja tri meseca prošle godine Adidas grupa je zabeležila neto gubitak od 44 miliona eura, što predstavlja poprilično smanjenje u odnosu na isto tromesečje godinu dana ranije, kada je neto gubitak iznosio 140 miliona eura.

U istom ovom vremenskom periodu, neto prihodi Adidasa porasli su za 15,4 procenta, na 4,17 milijardi eura, prenosi “eKapija”.

Ukoliko se izuzme otpis nematerijalne imovine za 10 do 12 posto, nemački proizvođač sportske opreme u novoj poslovnoj godini očekuje porast neto dobiti na oko 800 miliona eura.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор