N
U prvom kvartalu ove godine, nemački proizvođač sportske odeće i opreme, kompanija “Adidas”, zabeležila je rast prodaje svojih proizvoda od 22 posto, zbog čega je podigla prognozu svojih poslovnih rezultata za celu 2016.
U saopštenju za medije kompanija navodi da je „u svetlu snažnog uzleta njenog brenda, koji se ogleda u boljim poslovnim rezultatima od očekivanih, grupa podigla i prognoze svojih finansijskih izgleda za celu 2016.“. Adidas prognozu svojih poslovnih rezultata podiže po drugi put u manje od tri meseca, a u obzir treba uzeti i da se bliži junski Evropski šampionat u fudbalu, prenosi agencija “Frans pres”.
Prilagođen efektima deviznog kursa, Adidasov prihod od prodaje je u posmatranom periodu, dostigao 4,8 milijardi eura (5,4 milijardi dolara). Operativni profit je skočio za 35 posto na 490 miliona eura, dok je neto dobit povećana za 38 procenata na 350 miliona eura, navodi se u saopštenju i najavljuje da će detaljan izveštaj o rezultatima svog poslovanja u prvom tromesečju kompanija objaviti 4. maja.
Adidas je prethodno računao da će rast biti između 10 i 12 posto, međutim, uprava sada predviđa rast prodaje u 2016. po stopi od oko 15 posto, kada se u obzir uzmu efekti promena valutnih kurseva. Kao rezultat toga, grupa takođe očekuje da će i neto prihod iz poslovanja porasti između 15 i 18 posto, u odnosu na ranije prognoziranih 10 do 12 posto, objašnjava se u saopštenju.
Neposredno po objavi saopštenja za medije, akcije Adidasa su postale dobitnik dana na Frankfurtskoj berzi, popevši se za više od 9 procenata, navodi francuska agencija.
Оставите одговор