Najveći svetski auto-saloni su u krizi već više godina unazad, a ovakva situacija sada je kulminirala gašenjem jednog od najvećih svetskih sajmova automobila, i to u zemlji sa možda najjačom auto-industrijom na svetu.
Naime, zastareli koncept izlaganja noviteta u sveri auto-industrije na sajmovima i salonima izaziva sve manje interesovanja kod publike, a time i kod izlagača, što je dovelo do toga da je sve više proizvođača počelo da preskače pojedine izložbe. Na kraju se pokazalo da čak ni najveći nisu imuni na promene u trendovima, te je i čuveni „Međunarodni sajam automobila u Frankfurtu“ morao zauvek da zatvori svoja vrata.
U obaveštenju organizatora ove manifestacije, Nemačkog udruženja auto-industrije (VDA), navodi se da Frankfurt neće biti domaćin sajma 2021. godine, kako je to ranije bilo predviđeno prema rasporedu, jer se sajam održavao neparnim godinama, naizmenično sa održavanjem Sajma automobila u Parizu, koji se održava parnim godinama, prenosi index.
VDA sada traži moguće nove lokacije umesto Frankfurta, koje bi možda mogle da spasu salon, a za sada su na spisku Berlin, Minhen i Hamburg, mada je već sedam nemačkih gradova izrazilo interesovanje za organizaciju ovog događaja i predložilo svoje koncepte za realizaciju manifestacije.
Istorija pokazuje da je Frankfurt čitavih sedam decenija (od 1951. godine) bio domaćin sajma automobila, a najveću posećenost zabeležio je 2015. godine, kada ga je obišlo gotovo milion ljudi. Međutim, sajam nakon toga beleži konstantan pad zainteresovanosti publike, zbog čega je prošle godine, uprkos brojnim novitetima, manifestaciju posetilo tek 550.000 ljudi.
Оставите одговор