Tržište online oglašavanja u Srbiji vredi 16,24 miliona eura

made-in-germany-rs-oglasi

Na osnovu ovogodišnje „Adex studije“, stručnog tima Asocijacije za promociju i razvoj digitalnog oglašavanja u Srbiji, „IAB Serbia“, tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji je od 2012. do 2013. godine poraslo za 13,41 procenat, prenosi „personalmag.rs“.

Prema podacima objavljenim u ovoj studiji, o proceni vrednosti domaćeg digitalnog tržišta u 2013. godini, ukupna potrošnja na onlajn oglašavanje u toj godini procenjena je na 16.240.000 eura.

Najveći udeo u ukupnoj vrednosti tržišta digitalnog oglašavanja, u visini od 50,68 posto, i dalje ima displej oglašavanje, odnosno oglašavanje standardnim i naprednim baner formatima na domaćim veb i mobilnim sajtovima, koje oglašivači koriste za pozicioniranje svojih brendova i komunikaciju propagandnih poruka ka ciljnim grupama kupaca.

Sa udelom od 26,83 procenata, oglašavanje na društvenim mrežama kao što su „Fejsbuk“, dalo je najveći doprinos rastu ovog tržišta, kao i oglašavanje na internet pretraživačima, među kojima je najdominantniji „Gugl“, čiji je ukupni udeo u visini od 26,6 posto.

Po podacima koje je objavio „IAB Europe“, rast srpskog digitalnog tržišta je i u 2013. godini bio iznad evropskog proseka od 11,5 procenata, ali je bio i manji od prosečne stope rasta u centralno-istočnoj Evropi, koja iznosi celih 21,20 posto.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор