Nemačka Rock-n-Roll grupa „The BossHoss“ (poznata po pesmama „Don´t Gimme That“ i „Do it“…) je prvi nemački bend, koji je izbacio sopstveno pivo na tržište.
Ova zanimljiva marketing strategija počela je 1. oktobra 2013. na sajtu www.bosshoss-beer.com gde se njihovo pivo „The BossHoss Beer“ prodaje u 0,33l flašama i u burićima. Pivo proizvodi pivara „Eschweger Klosterbrauerei“ iz Hesena (nemačka republika Hessen).
Alec „Boss Burns“ Völkel kaže: „Za uspešan BossHoss-Live-Show nije samo potrebna velika količina dobrog Rock`N`Roll-a i akcije u živo, nego, kao i što se podrazumeva, i pivo na bini! Mi smo maheri – zato nismo mnogo okolišali već odmah izbacili super pivo na tržište“.
Ovaj neuobičajeni brending muzičke grupe prebačen je na totalno novu grupu proizvoda i prilično dobro harmonira sa postojećim brendom benda „The BossHoss“. Očekuje se da će obožavaoci rado prihvatiti BossHoss pivo i time dokazati naklonost svom omiljenom bendu.
Ovaj primer bi trebao da bude motivacija firmama, da se ne služe samo standardnim marketing sredstvima, nego da pokušaju da postignu uspeh projektima van granica uobičajenog (komentar Made-in-Germany.rs)
Оставите одговор