Stižu novi Audi A5 i Audi A5 Avant

Iako je nekada važio za kupe elegantnog stila, Audi A5 je sada postao sedan, tehnički unapređen i osveženog izgleda, za koji se u kompaniji nadaju da će se svideti kupcima bez obzira na njihov budžet, prenosi b92.

Sa druge strane, Audi A4 odlazi u penziju, ali ne u potpunosti, s obzirom na to da će modeli sa oznakama parnih brojeva ubuduće imati električni pogon, dok će oni sa neparnim brojkama imati motore sa unutrašnjim sagorevanjem (SUS).

Osnovni model A5 je dobio dvolitarski četvorocilindrični motor sa turbopunjačem, koji razvija 150 KS, a u ponudi je i verzija sa 204 KS. Turbopunjač sa varijabilnom geometrijom turbine (VTG) obezbeđuje efikasnije korišćenje goriva pod delimičnim opterećenjem. Verzija sa 150 KS ima prednji, dok verzija sa 204 KS može imati i pogon na sva četiri točka.

Dvolitarski TDI motor generacije EA288 poseduje automatski menjač sa dvostrukim kvačilom, kao i pogon na prednje i sva četiri točka. Motor je ukombinovan sa 48-voltnim blagim hibridnim sistemom radi smanjenja emisija CO2, dok je udobnost unapređena „uglađenijim“ pokretanjem motora.

Model S5 poseduje Trolitarski V6 motor sa turbopunjačem, koji obezbeđuje 367 KS i koji je uparen sa sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom, kao i pogonom na sva četiri točka sa tehnologijom raspodele obrtnog momenta.

Iako je veći, novi A5 je zadržao elegantni profil. Spoljašnjost se odlikuje širokom maskom, velikim otvorima za vazduh i „pravim“ izduvnim cevima. LED dnevna svetla i druga generacija OLED svetala deo su standardne opreme, a u Evropi su dostupni prilagodljivi svetlosni efekti.

Unutrašnjost je, kako poručuju iz Audija, „usmerena na čoveka“. Tu su dva MMI infotainment ekrana, za tapacirung je korišćen materijal koji osigurava dodatnu udobnost, dok duže međuosovinsko rastojanje omogućava više unutrašnjeg prostora.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор