Stada preuzela Johnsonov brend Nizoral

Nemačka „Stada Arzneimittel AG“ je od kompanije „Janssen Pharmaceutica NV“, članice grupacije „Johnson & Johnson“, kupila prava na medicinski šampon protiv peruti „Nizoral“, čime nastavlja da jača svoju poziciju u segmentu brendiranih zdravstvenih proizvoda koji se izdaju bez recepta.

U saopštenju kompanije se navodi da je šampon Nizoral 2017. godine ostvario prodaju u vrednosti od oko 33 miliona eura u Evropi, Bliskom Istoku i Africi, a više od 50 posto godišnje prodaje Nizorala generiše se u Rusiji, Italiji, Velikoj Britaniji, Poljskoj i na Bliskom Istoku.

– Sa Nizoralom Stada dodaje jedan globalno uspostavljen brend u svoj portfolio koji je izuzetno cenjen kako od strane medicinskih radnika tako i od strane kupaca, i za koji verujemo da ima veliki potencijal za dalji razvoj. Zajedno sa sredstvom „Hedrin“ protiv vaški, Nizoral učvršćuje našu poziciju u odnosu na konkurenciju u segmentu proizvoda za kosu i kožu glave. Ovo je jedna od najvećih transakcija poslednjih godina koja naglašava našu težnju da budemo jedan od vodećih snabdevača OTC proizvodima u Evropi – objasnio je generalni direktor Stade Klaudio Albreht.

Uz osnovni brend Nizoral, Stada je kupila i lokalne brendove „Nizoril“, „Nizorelle“, „Terzolin“, „Fungarest“, „Ketoderm“, „Oranozol“ i „Triatop“, a šampon Nizoral se pod tim nazivom prodaje u Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj i Mađarskoj. Nizoral krema za kožne infekcije će biti deo nabavke samo u Italiji i Danskoj, dok u svim ostalim zemljama ova krema ostaje u vlasništvu kompanije Janssen Pharmaceutica NV, dodaje se u saopštenju.

– Prodaja Nizorala u Poljskoj je prošle godine dostigla 2,90 miliona eura, u Mađarskoj 570.000, u Slovačkoj 350.000, a u Češkoj 300.000 eura. U narednih nekoliko meseci blisko ćemo sarađivati sa prodavcem kako bismo omogućili neometanu tranziciju distribucije – dodao je Ronald Zeliger, direktod „Hemofarma“, a prenosi „eKapija“.

Grupaciju Stada na globalnom nivou predstavlja više od 50 zavisnih društava u više od 30 država. Stada Arzneimittel je listirana na berzi sa sedištem u nemačkom gradu Bad Vilbelu, u pokrajini Hesen. a svoju strategiju zasniva na biosimilarima i OTC proizvodima koji se izdaju bez lekarskog recepta. U svojim kategorijama, „Grippostada“ i „Ladivala“ spadaju među najprodavanije brendirane proizvode u Nemačkoj.

Stada zapošljava preko 10.000 ljudi širom sveta, a u prošloj godini je ostvarila korigovanu prodaju od 2.255,3 miliona eura, korigovanu dobit pre kamate, poreza i amortizacije (EBITDA) od 433,9 miliona i korigovanu neto dobit od 195,6 miliona eura, navodi se u saopštenju.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор