Srpska kompanija Tesla na berlinskom sajmu IFA 2022

Srpska kompanija Tesla trenutno izlaže svoje proizvode na berlinskom sajmu potrošačke elektronike IFA 2022, prepunom ekskluzivnih, interaktivnih i zabavnih eksponata koji nedvosmisleno pokazuju da je napredna tehnologija već uveliko postala deo naše svakodnevice.

Kako prenosi Telegraf, ovogodišnji sajam ukazuje na promene navika kupaca u novim geopolitički izazovnim vremenima, s obzirom na to da se većina njih okreće opcijama za štednju struje, vode, kao i zelenoj energiji iz različitih obnovljivih izvora. Manifestacija je prožeta pričama o energetskoj efikasnosti i štednji, a naročito o štednji kućnih aparata i bele tehnike.

Kompanija Comtrade je sa svojim brendom Tesla na ovoj manifestaciji predstavila premium seriju bele tehnike, kao i QLED televizore. Prema rečima predsednika Comtrade grupe Veselina Jevrosimovića, sajmovi poput IFA odlična su prilika da kompanije ponude svoje inovativne proizvode, ali i da se mapiraju nove destinacije za ulaganja.

– Ovo je najveći sajam potrošačke elektronike na svetu. Tesla je ovde ove godine sa velikom paletom proizvoda, njih više 300 i jedina smo kompanija sa prostora Zapadnog Balkana koja je prisutna, stoga mogu da kažem sa ponosom da ovde zastupamo ceo region – poručio je Jevrosimović.

On je istakao da su Tesla uređaji pre svega perfektno dizajnirani, budući da na dizajnu radi više od 400 ljudi, a sve što je na sajmu izloženo njihov je know how. Pored toga, gotovo svi Teslini proizvodi su i energetski efikasni.

– Imamo četiri fabrike u Kini koje danonoćno rade na proizvodnji tih uređaja, Tesla niije samo brend koji se prodaje u regionu, već je odavno izašao i van granica Evrope, postavši svetski brend. Naš cilj je da nakon ovog sajma „zabodemo zastavicu“ maltene u svakoj zemlji u svetu – kaže Jevrosimović.

Razvijen od strane Comtrade Distribucije, sa sedištem u Beogradu, Tesla je jedan od najbrže rastućih brendova na regionalnom tržištu kućnih aparata. Misija kompanije je da razvije i ponudi tehnologiju koja zadovoljava potrebe potrošača i njihov život čini lakšim, efikasnijim i zabavnijim.

Prema Jevrosimovićevim rečima, Tesla portfolio pokriva skoro sve segmente potrošačke elektronike, uključujući televizore, moderne mašine za pranje veša i sudova, šporete, rerne, ploče za kuvanje, aspiratore, klima uređaje, prečistače vazduha i male kućne aparate.

– Tesla brend velikom brzinom proširuje ponudu novim grupama proizvoda, pažljivo prateći tržišne trendove kako bi se predvidele potrebe i želje potrošača. Sa trenutnim prisustvom u više od 15 zemalja Evrope i tendencijom rasta, naš cilj je da nastavimo širenje na evropskom i svetskom tržištu – dodaje Jevrosimović.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор