Posetioci najvećeg svetskog Sajma turizma ITB Berlin, koji se ove godine održava u virtuelnom formatu, mogli su protekle nedelje da se „upoznaju sa turističkom ponudom Srbije, kao i sa izazovima koje je pandemija sa sobom donela“, navodi Turistička organizacija Beograda (TOB).
Prvog dana onlajn sajma pod nazivom „ITB NOW“ i sloganom „Digitalni sastanak turističke industrije“, Srbija se našla u fokusu pojavivši se na naslovnoj strani newsletter-a, uz ekskluzivni intervju sa direktorkom Turističke organizacije Srbije Marijom Labović, koja je potencijalne partnere i goste naše zemlje upoznala sa predstojećim procesom brendiranja Srbije kao turističke destinacije i ponudom koja spremno čeka nove posetioce.
Iz TOB-a poručuju da ohrabruje činjenica da za našu zemlju postoji veliko interesovanje međunaradone turističke privrede, posebno brojnih inostranih oraganizatora putovanja koji planiraju, ne samo nastavak saradnje sa TOS-om, već i proširivanje ponude za Srbiju novim programima i destinacijama.
Takođe, iz turističke organizacije javljaju da učesnici berlinskog Sajma svedoče da su pod pritiskom korona krize turisti širom sveta sada traže novu vrstu putovanja, tzv. Workation. U pitanju je novi turistički proizvod koji su već prepoznale neke zemlje, a podrazumeva kombinaciju boravka na nekoj destinaciji uz nastavak rada preko interneta. Naime, opšti trend je da se traže sigurne i zdravstveno bezbedne destinacije, kao i one bez masovnog turizma.
U okviru virtuelnog štanda Turističke organizacije Srbije, na berlinskom sajmu učestvuju i Air Serbia, Turistička organizacija Subotice, turističke agencije Alpha Travel, Serbia Touroperator, Robinzon, Kon Tiki, Serbian Private Tours, Magelan i Taratours, kao i hoteli 88 Rooms, Hyatt i Central Point Hotel iz Beograda.
Оставите одговор