Prve FlixBus linije krenule iz Srbije ka Sloveniji i Hrvatskoj

Nemačka kompanija FlixBus, evropski sinonim za jeftina i udobna putovanja autobusom, počeo je sa radom i u Srbiji od 25. jula, zahvaljujući regionalnim partnerima Fudeks i Sirmiumbus, što je omogućilo povezivanje Beograda sa 2.000 destinacija u 28 evropskih zemalja preko više od 350.000 dnevnih veza.

– Od samog početka cilj nam je bio da povežemo sve države regije i ponudimo potpunu, zelenu i pametnu mobilnost putnicima i u Srbiji. Uključenjem u FlixBus zelenu mrežu učinili smo Srbiju dostupnom putnicima iz 28 evropskih zemalja koje FlixBus trenutno povezuje, ali isto tako smo lokalnom stanovništvu omogućili da putuje gde god želi jednostavno, sigurno i povoljno – izjavio je Ante Grbeša, direktor FlixBus CEE South regije.

Prve zelene međunarodne FlixBus linije krenule su svakodnevno iz Beograda za Zagreb i Ljubljanu, sa tri dnevna polaska i jednim noćnim, po ceni od 999 dinara. Beograd će, takođe, sezonski biti povezan i sa Dalmacijom, Istrom i Kvarnerom, između ostalog i sa Biogradom, Vodicama, Šibenikom, Trogirom i Splitom, Rijekom, Opatijom, Rovinjem i Pulom, a u pripremi je i direktno povezivanje Beograda i Novog Sada sa Budimpeštom.

Prodaja autobuskih karata je dostupna putem web stranice www.FlixBus.rs i obavlja se u dinarima, preko mobilne FlixBus aplikacije koja podržava iOS i Android uređaje, kao i preko više od 200 prodajnih partnera FlixBusa širom Srbije. Nemački autobuski prevoznik će putnicima ponuditi sijaset pogodnosti, kakve su: više prostora između sedišta, utičnice, besplatan internet i besplatan prevoz prtljaga, ali i mogućnost otkazivanja ili promene rezervacije do 15 minuta pre polaska, a određeni autobusi su opremljeni i rampama za invalide.

FlixBus je nakon liberalizacije nemačkog tržišta počeo da posluje kao startap 2013. godine i primenom digitalizacije u tradicionalnoj industriji prevoza putnika vrlo je brzo uzdrmao tržište. FlixBus je prva kompanija koja je počela da pruža usluge preko mobilne aplikacije, a putnicima je olakšano planiranje putovanja integracijom u Google mapu.

Za manje od četiri godine FlixBus se sa svojim poslovnim modelom proširio na gotovo celu Evropu, a 2016. godine u Zagrebu je otvorio predstavništvo koje je postalo regionalni centar kompanije. Odmah sledeće godine FlixBus ulazi na tržište Bosne i Hercegovine, a kroz saradnju sa lokalnim partnerom, kompanijom Fudeks, iste godine otvara kancelariju i u Beogradu.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор