Uprkos ozbiljnim problemima sa softverom, Folksvagen je još prošle godine saopštio da nastavlja sa proizvodnjom svog električnog modela ID.3. Međutim, problemi su nastavili da se gomilaju, pa test vozači dnevno prijavljuju čak 300 grešaka na ovom automobilu.
Prema pisanju Manager Magazina, problemi najverovatnije potiču od osnovne strukture softvera za ID.3, koji je „prebrzo“ razvijen. Propusti koji se sada sve više nagomilavaju, mogli bi prisiliti nemačkog proizvođača automobila da odustane od lansiranja modela ID.3 na tržište, budući da je prodaju najavio za predstojeće leto, prenosi B92.
Pozivajući se na izveštaje Volkswagenovih stručnjaka, nemački časopis navodi da više od 10.000 tehničara naporno radi pokušavajući da reše ove probleme, što na kraju može dovesti do odlaganja prodaje ovog automobila i do godinu dana. Svako takvo kašnjenje moglo bi biti vrlo skupo za Folksvagen, kome je potrebno da se ID.3 što pre pojavi na drumovima, kako bi ispunio nove, strože emisione ciljeve kada je reč o evropskoj floti VW automobila.
Manager Magazin je u decembru prošle godine izvestio da će zbog ovih propusta 20.000 primeraka Volkswagena ID.3 biti sklopljeno bez kompletnog softverskog paketa, što bi značilo da će inženjerski timovi morati ručno da rešavaju probleme u post-produkciji.
ID.3 je prvi Folksvagenov produkcijski električni automobil zasnovan na MEB mehaničkoj platformi za električna vozila, koja bi do kraja 2022. godine trebalo da bude osnova za čak 27 električnih modela, piše Autonews Europe. Kako je ranije najavljeno, osnovna varijanta ID.3 će se u Nemačkoj prodavati po ceni nižoj od 30.000 eura.
Оставите одговор