Nakon što je polovinom 2017. godine postao deo francuske automobilske grupacije PSA, nemački automobilski brend Opel, zajedno sa sestrinskom britanskom markom Vauxhall, uspešno se transformisao iz gubitaša u profitabilnu kompaniju.
Iako je PSA predviđao da će Opel početi da zarađuje tek od 2020. godine, nemačka automobilska marka je dočekala kraj 2018. sa viškom od 859 miliona eura. Uspeh je još veći ako se zna da je Opel, pošto je prešao iz ruku General Motorsa u vlasništvo PSA, poslednjih 5 meseci 2017. završio sa gubitkom od oko 180 miliona eura.
Iako su Opel i Vauxhall u poslednjim godinama poslovanja u sastavu General Motorsa pokazivali znake finansijskog oporavka, američki auto-gigant je ipak doneo odluku da ih proda, što se i desilo 1. avgusta 2017. godine.
Nakon preuzimanja ova dva brenda, prvi čovek PSA Karlos Tavares je smanjio broj radnika u nemačkim fabrikama za 3.700, a oko 2.000 radnih mesta je premešteno iz Nemačke u Francusku. Do kraja decembra 2018. Tavares je smanjio za 32.000 i broj neprodatih vozila koja su stajala na lageru. Ove i druge mere omogućile su oporavak Opela i Vauxhalla, vrativši ih na staze profita.
Оставите одговор