Kompanija „Pejpal“ (Paypal) zvanično je u ponedeljak potvrdila Narodnoj banci Srbije (NBS) da je primanje novca preko tog sistema za plaćanje preko interneta odloženo u Srbiji zbog tehničkog problema.
Kako se navodi u saopštenju NBS, „Pejpal“ je ovom prilikom potvrdio da su svi pravni i regulatorni uslovi u Srbiji za omogućavanje funkcionisanja prijema novca preko pejpal sistema ispunjeni.
U NBS kažu kako se u objašnjenju „Pejpala“ ističe da je cilj ove kompanije da što je više moguće olakša onlajn plaćanje i naplatu, kao i da neće ponovo pustiti u rad opciju prijema novca u Srbiji dok ne budu sigurni da će iskustva njihovih klijenata biti najbolja moguća, prenosi agencija „Beta“.
„Pedstavnici „Pejpala“ najavili su uvođenje servisa prijema novca nakon razgovora sa predstavnicima NBS i nadležnih ministarstava o regulatornom okviru u Srbiji i potvrde da nema prepreka za uvođenje tog servisa. U okviru svojih nadležnosti NBS će i dalje obezbeđivati sve neophodne uslove i podršku funkcionisanju „Pejpal“ servisa – kaže se u saopštenju srpske Centralne banke.
Оставите одговор